Saturday, September 16, 2006

αεροπόροι...

Μπήκα στο αεροπλάνο γρήγορα γρήγορα για να κοιμηθώ γρήγορα γρήγορα... Το μυστικό στον ύπνο στο αεροπλάνο είναι να μην κατεβάζετε το κάθισμα, ώστε να μη σας ξυπνάνε σε απογείωση και προσγείωση! Εξαιρετικές για τη δουλειά αυτή είναι οι θέσεις στο παράθυρο κινδύνου που εξ' ορισμού έχουν μεγαλύτερο διάκενο με τις επόμενες...



Φτάνοντας βλέπω απαστράπτουσα μαύρη χήρα ετών 36 να έχει καταλάβει τη θέση μου. Επειδή το έχω γρουσουζιά να σηκώνω περίεργους τύπους κάθομαι στη διπλανή. Σιγά τις θέσεις δηλαδή, τελευταία σειρά!! Δίπλα στα κουζινάκια των συνοδών, όσος θόρυβος μπορείτε να φανταστείτε, αλλά τουλάχιστον πολλαπλάσιες πιθανότητες να σωθείς από ότι οι άλλοι σε περίπτωση ατυχήματος. Κάτι είναι και αυτό... (λένε ότι ο καθηγητής Αεροπορικού Δικαίου κ.κ. Γιόκαρης συστηματικά τιμάει τη θέση που είχα σήμερα...). Λένε για τις χήρες ότι φοράνε τα σεμνά από έξω και τα άσεμνα απ'εξω, τούτη δω όμως σε άφηνε να δεις και μέσα και έξω...

Τέλοσπάντων, εγώ ήμουν αποφασισμένος να κοιμηθώ. Έβαλα τις ωτασπίδες μου (3Μ πάντα), αλλά ήρθε η πρώτη έκπληξη: η παρουσίαση των σωσιβίων σε ηχητικό επίπεδο club... Άμαν πια, αντί να παρουσιάζουν τπτ εσώρουχα, κανένα φτηνό από το Ζara έστω, τα ίδια και τα ίδια... Πότε θα καταλάβουν ότι είναι passee μόδα; ούτε χρώμα δεν άλλαξαν; Φέτος είναι τα χρώματα της γης που πουλάνε. Για αυτό και οι μαθητές των πενθήμερων έχουν σταματήσει να τα κλέβουν. Λες και άμα γίνει τπτ, τα σωσίβια θα μας σώσουν!! Εγώ σας συμβουλεύω αν γίνει τίποτα να πάρετε τη μάσκα και να πλακωθείτε στο οξυγόνο που είναι λίγο της μαστούρας (love is like oxygen, you get too much you get too high τραγουδούσαν οι ELO)

Αφότου ενημερωθήκαμε ότι τα σωσίβια τα φυσάμε για να φουσκώσουν και ότι το ατομικό μας τραπεζάκι πρέπει να είναι κλειστό (Πλάκα μας κάνουν; Κανείς άνω των 15 ετών δεν έχει χώρο για να ανοίξει το τραπεζάκι του) στη διαπασών (καλά δε σέβονται τις ώρες κοινής ησυχίας, ήταν μόνο 7:38...) ξεκινήσαμε.

Ώσπου φτάνουμε την ώρα που ο πιλότος θέλει πει το τραγουδάκι του...


-γεια σας από το θάλαμο διακυβερνήσεως, σας ομιλεί ο κυβερνήτης

καλά που το είπες ρε φίλε, ήμουν μεταξύ του Harry Bellafonte και του Φρέντυ Γερμανού

και θα σας μεταφέρω μερικές πληροφορίες για την πτήση μας
θα εξεταστούμε κατά την έξοδο;

πετάμε στα 20000 πόδια
γι' αυτό βρωμάει;

η εξωτερική θερμοκρασία είναι -10 βαθμοί Κελσίου
καλά που το είπες να πάρω την εσάρπα μου τώρα που θα πάω για εφημερίδες

και πετάμε πάνω από τη Σαντορίνη

ωραία, να ρίξω ένα 20ευρο που χρωστάω στο φίλο μου τον Αλέξανδρο

θα αρχίσουμε τη διαδικασία καθόδου σε 14 λεπτά
συγγνώμη και στο σεξ έτσι κάνεις; Θα αρχίσουμε τη διαδικασία οργασμού σε 12 λεπτά;

Ευχαριστώ για την προσοχή σας
κι εγώ που με ξύπνησες, αν δεν το έκανες θα έμενα μέσα και θα γύριζα πίσω, όπως την πατάω στο τρένο...

Η χήρα, αφού είδε ότι άδικα είχε προτάξει τα βυζιά της όπως τα αρκεβούζια οι στρατιώτες του Ναπολέοντα και πως η ευρωτίαση που τα έχει καταλάβει θα συνεχίσει να εξαπλώνεται, πήρε και αυτή τον ύπνο της... Εγώ όμως πήρα και μερικά σκαμπίλια από τον αγκώνα της μπροκολοειδούς αεροσυνοδού... Στο διάδρομο που καθόμουν βέβαια, πάλι καλά που δεν ένιωσα το trolley στο κεφάλι μου!

3 comments:

diki said...

LOL!!

Anonymous said...

χμ, είσαι λίγο αρνητικός mon ami... όταν δεν κάνουν τη δουλειά τους είναι άχρηστοι, όταν την κάνουν πάλι είναι άχρηστοι. να ακούς πιο πολύ celine dion, θα σε ηρεμήσει :-p

π.α.

Αντώνιος said...

ma cherie, νομίζω ότι υπερβάλεις για το ποιόν μου. Δεν είμαι τόσο ανισόρροπος όσο με παρουσιάζεις!!