Sunday, September 17, 2006

Πόσο εύκολα φτιάχνει το απόγευμα ενός ανθρώπου;




Μου είπε ότι
είναι όμορφα όταν αφήνομαι στην κουβέντα σου, μου δημιουργεί μια ζαχαρένια αίσθηση...


Δεν ξέρω γιατί, αλλά το βρήκα γοητευτικότατο έως ερωτεύσιμο!

Επειδή μπορεί να το διαβάσει, να σημειώσω ότι η δική μου παρέα, αντίθετα με τη φωτογραφία είναι ξανθιά λόγω συγγενών γονιδιακών καταβολών και όχι επίκτητων παρεμβάσεων!


update: Για να με ερωτευτεί και αυτή, της είπα ότι είναι ζαχαρένια και φύσηξα τη ζάχαρη μίας μπουγάτσας στο πρόσωπό της! Αντί όμως να μου δώσει κανένα χαστούκι το εκτίμησε... Που μπλέξαμε;;

3 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Παντα μια γυναικια παρουσια ομορφενει τις ζωες μας...

Αντώνιος said...

σε αυτό το πάντα, ας μου επιτραπούν ορισμένες ενστάσεις!!

Unknown said...

den nomiso filtate preza tv?

exartatai apo to gomenaki...

an einai i eleni louka ti na to kano...

poso mallon an einai i exotiki ethelontria 'h i mageutiki sinergatida ston xoro ton bioiatrikon anazitiseon...