Saturday, July 01, 2006

κάνουμε ιδιαίτερα μαθήματα...

αλλά χτες το παρακάναμε. Αναγκάστηκα να παραδώσω μαθήματα φλερτ σε γνωστό μπάρ της Αθήνας... Προσωπικός φίλος, με υπαρξιακά προβλήματα από την ανικανότητά του να συνάψει σχέσεις ένιωθε άσχημα, οπότε έπρεπε να του δείξω πώς γίνεται!!

Βρήκαμε δύο κοπελίτσες, όχι και τόσο εμφανίσιμες για να μπορούν να μας υπομείνουν (κάτι σαν τα εκπαιδευτικά οχήματα για την οδήγηση που είναι παλιούτσικα και με γρατζουνιές) και παίξαμε ανηλεώς μέχρι να αρχίσει να ξεκουμπώνει λίγο τη στάση του... Την επόμενη φορά του έχω υποσχεθεί να παίξουμε σε καλή κατηγορία και φυσικά να έχουμε και αποτέλεσμα...

Πλάκα είχε πάντως. Κρίμα είναι που πολλοί άνθρωποι απλά έχουν σε λήθαργο τις κοινωνικές τους ικανότητες... Τους καταβάλλει σημαντικά χωρίς λόγο.

Πολλά ωραία κορίτσια κυκλοφορούν πάντως τώρα τελευταία αν κι εγώ δεν ψάχνω κάτι ιδιαίτερα και έτσι έχω την πολυτέλεια να κάνω ό,τι σαχλαμάρα μου κατέβει!

3 comments:

Epicuros said...

Είναι κρίμα ότι πρέπει να διαθέτει κάποιος ιδαίτερες κοινωνικές ικανότητες για να κάνει (ο,τιδήποτε είδους) σχέση. Θα ήταν πολύ πιό απλό αν μπορούσες να πλησιάσεις μιά γυναίκα και να της πεις αυτό ακριβώς που σε απσαχολεί: "Μου αρέσεις και σε θέλω". Κι αντ' αυτού ο αρσενικός (τώρα, ίσως, και οι γυναίκες...) πρέπει να σοφιστεί ένα σωρό λόγια, συνήθως χωρίς περιεχόμενο, να το παίξει χιουμορίστας, έξυπνος και εφευρετικός. Κι όλα αυτά γιατί; για να μην πει αυτό ακριβώς που θέλει (που το θέλει ίσως κι αυτή). Ξέρω, δεν αλλάζει αυτό αλλά με απασχολεί πως μας προέκυψε κοινωνικά αυτός ο θεσμός!

Anonymous said...

Σα δε ντρέπεσαι ρε Επίκουρε, παντρεμένος άνθρωπος!

Epicuros said...

@Πίππες: Τώρα είδα το σχόλιό σου. Ποιός σου είπε ότι είμαι παντρεμένος; Ποτέ δεν διέπραξα αυτή την ανοησία!