Saturday, July 15, 2006

Eric Kayzer

Σήμερα πήγα με την αδερφή μου στο γνωστό φούρνο στην Κηφισιά. Το προσωπικό ήταν αργό, το πρώτο πιάτο όχι ζεσταμένο και το δεύτερο άσχημα ζεσταμένο, ο καφές κακός και δε μου έφεραν χαρτοπετσέτα - εικόνα που δε συνάδει στο ελάχιστο με την προηγούμενη άψογη εικόνα που είχα για αυτό το μέρος. Όταν έκανα την υπόδειξη στην υπεύθυνη βάρδιας (μάλλον ιδιοκτήτρια), τονίζοντας ωστόσο το γεγονός ότι συνήθως όλα είναι άψογα μου είπε εντελώς ειρωνικά

όλα χάλια είναι σήμερα μας λέτε λοιπόν


Δεν ξέρω τι γνώμη έχουν για την ενδεικνύμενη ηλικία των καταναλωτών τους και πόσο και ποιους θέλουν πίσω, αλλά να ξέρουν ότι εγώ τιμάω τα λεφτά μου και απαιτώ να πιάνουν τόπο όταν τα δίνω. Αγοράζω το προϊόν τους καλή τη πίστη ότι θα είναι αντάξιο της τιμής του. Απαιτώ η ποιότητά του να είναι αδιακύμαστη όπως είναι και η τιμή του και όχι να διαφοροποιείται από μέρα σε μέρα...


Και τέτοιες ειρωνείες δε μου ταιριάζουν. Γιατί όταν ένα βασικό ημερομίσθιο είναι σήμερα 20 €, τα 10€ για έναν καφέ και κάτι φαγώσιμο είναι πολλά λεφτά. Και πιστέψτε με, αντίθετα με άλλους τα σέβομαι!

2 comments:

hopkins said...

Εχεις δίκιο. Το μαγαζί δεν το γνωρίζω γιατί δεν έχω ιδέα από Αθήνα, αλλά μιλώντας γενικά, πρέπει να σεβόμαστε τα λεφτά μας και κυρίως πρέπει να σέβονται τα λεφτά μας, αυτοί που μας τα παίρνουν!

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Deals alaska vacations cruise