Saturday, August 12, 2006

ψυχολοδική βοήθειαααα!

στην παραλιακή του Ηρακλείου Κρήτης μετά από μία όμορφη βραδιά έτρεχα λιγουλάκι με το car του μπαμπα. Εκεί, αφότου προσπέρασα τα καλά club του Ηρακλείου, αμέσως μετά πετυχαίνω ένα αστυνομικό μπλόκο!! Γρήγορα διώχνουν τον προηγούμενο που είχαν σταματήσει χωρίς να τον ελέγξουν (με πινακίδες από την εφορία έκδοσης πινακίδων Ηρακλείου) και σταματάνε τον πιτσιρικά - δηλαδή εμένα!! Εγώ δεν είχα πιεί παρά μόνο ένα μιλκομπούκαλο το οποίο τύχαινε να έχω και μαζί μου!

Η θέα των κρητικών αστυνομικών με το μουστάκι και τη χαρακτηρική προφορά με έκανε να σκάσω στα γέλια. Όσο ευγενικά και αν μου μιλούσαν, εγώ το χαβά μου, γέλια μέχρι δακρύων. Έφταιγε και το ότι δε με είχαν ξανασταματήσει ποτέ για αλκοτέστ. Βέβαια, σκεφτόμουν συνέχεια και τα ανέκδοτα με το Μελισσανίδη, την ξανθιά, τον κοκαϊνομανή και αυτό πυροδοτούσε το γέλιο μου ακόμη πιο έντονα. Οι αστυνομικοί ωστόσο είχαν την αίσθηση ότι είχα πιεί τον αγλέωρα με τόσο γέλιο που είχα ρίξει!

Τελικά με άφησαν να φύγω αφότου με ήλεγξαν τρείς(!) φορές για να διαπιστώσουν ότι το μηχάνημα που μέτραγε το αλκοόλ δεν είχε χαλάσει...

1 comment:

hopkins said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα! :Ρ